Saturday, February 16, 2013

CNF :')


Awak ,
Saya tak tahu kenapa ,

Hari silih berganti ,
Saya sayang awak makin kuat ,

Saya harap awak tak akan tinggalkan saya :')

Tapi ,
" kita tak tahu masa depan yang akan berlaku " 

Ya ,
Saya tahu kita tak tahu apa yang akan berlaku :/
Kita hanya mampu merancang je kan sayang ?
Allah yang menentukan segala-galanya :')

Thanks sayang sebab banyak sabar dengan kerenah saya.
Awak tetap layan saya dengan baik walaupun awak penat :'(
Layan saya berbual , makan & lain-lain.
Saya faham awak tapi saja je buat-buat tak faham .
Sebab apa ? Saya rindu sangat kat awak :'( .
Sebab tu la saya selalu kacau awak bila awak free jeh :') .

p/s : Saya nak awak tahu saya sayang kat awak , rindu kat awak :') 



p/s : Rindu sangat kat awak :')

S.A.Y.A.N.G CNF <3


No comments: