Wednesday, March 30, 2011

BukaN diRikU



kuBukan ke mudah kalau setiap masalah boleh diselesaikan dengan ketawa????? bukan ke mudah kalaw setiap kesedihanyang dihadapi boleh diubati dengan ketawa????? Bukan ke mudah melalui hari semalam , hari ini dan hari yang akan datang dengan ketawa ?? sebenarnya, ini lah AKU ...dalam keadaan sedih, perit, pahit, rindu, senang, gembira, risau,susah dan apa jua perasaan aku hanya lalui dengan gelak tawa sehingga tiada siapa yang sedar yang aku bermaindengan ledakkan perasaan. Pementasan lakonan aku sentiasa menjadi menjadi sehingga aku dianggap se0rang yangperiang, tetapi bila sahaja aku pulang ke rumah, aku kembali menjadi diriku yang sebenar.... Seorang yang murung di dalam bilik yang sering ku anggap syurga. Hanya di bilik ini sahaja aku menjadi aku yang sering menitiskan air matakesedihan dengan perjalanan hidupku yang tidak seindah gelak tawaku pada siang hari... INILAH AKU YANG SEBENARNYA.....

1 comment:

BungaHati said...

jgn sedey2 !
hidup ta selalu myer indah tapi
kita yang memperindahkan nyer