Tuesday, January 17, 2012

Menyampah Betul La Dengan Hang Nih !


Salam Nuriznabilah ,

 

Kita terlibat dalam kemalangan jalan raya dan terlantar dengan tangan dan kaki bersimen dalam wad hospital...Bersedialah untuk terpaksa bercerita benda yang sama berulang kali bagi menjawab soalan soalan yang bakal ditanya setiap kali diziarahi oleh saudara mara atau kengkawan...

Situasi 1 - ''Macam mana boleh accident nih?''
Rahmat - Eh Kasim, hang accident kat mana nih sampai kena tampal sana sini nih?
Kasim - Buat buat tanya pulak ! Kau yang langgar aku kan? Cepat bayar balik hutang kereta aku,sport rim aku, handbreak aku ! CEPAT !!!!
Situasi 2 - ''Kau berlanggar dengan apa?''
Rahmat - Kereta aku takdelah rosak teruk sangat..Cuma nak kena repair sikit kat bahagian bulldozer aku tuh? Kereta kau apa macam? Ada ok ke?
Kasim - Kereta amanda nya ! Aku naik basikal je lah ngok ! Urgghhh ! Nak perli aku lah tuh !
Situasi 3 - ''Kau accident kat mana?''
Rahmat - Kau nih accident kat lorong mana?
Kasim - Soalan tuh tak boleh nak pandai lagi ke? Aku accident atas jalan raya lah !
Situasi 4 - ''Kau tak nampak ke kereta tu?''
Rahmat - Kau nih camna boleh accident nih? Kau buta ke apa? Takkan tak nampak kereta tuh kot !
Kasim - Kereta tuh yang tak nampak aku lah !!!!!!
Situasi 5 - ''Siapa bawak kau ke hospital?''
Rahmat - Siapa bawak kau pergi hospital nih Kasim?
Kasim - Ambulans le ! Takkan polis kot? Polis sebok buat roadblock masa tuh !
* Hahaha jadi anda bersabar jelah ya kalau terpaksa menghadapi soalan soalan yang tersangat lah pandai macam tuh ! Hahaha itu maknanya diorang ambil berat tentang kita la tu kan? Anyway,drive kereta elok elok...Jangan memotong....Anda mampu mengubahnya=D

No comments: