Tuesday, December 13, 2011

maksud sebalik mimpi ??

 Salam Nuriznabilah ..

 erm ,
 mimpi ney berlaku selepas aku jaga 2 owg adik kecil aku yang sakit ,,
 then aku tdow blQ lam kowl 4.30 pagi ..
 dalam mimpi uh aku dapat prgi menunaikan umrah wif atuk n nenek aku ,
 pelbagai dugaan sebelum aku pergi mengerjakan umrah uh .
 macam2 aku lalui ,
 tapi , alhamdulillah , berkat kesabaran dan ketabahan aku ,
 aku selamat sampai ke mekah ,
 perasaan terharu , bersyukur n x dpt aku ugkap an ..
 linangan air mataku mengalir dgn pantas sekali , tanpa aku sedari ..
 melihat sahaja kaabah d hadapaku ,
 aku rebah sambil bersujud syukur kepadaMu ya Allah .
 tup2 ,,
 aku tersedar dari mimpi too sambil linangan air mate ,,
 igat an aku menangis lam mimpi ja , p , sebaliknye .
 aku termenung seketika ,
 ya Allah ,
 ada apa dengan mimpi hambaMu ini ya Allah ..
 *air mate x henti2 mengalir
  .............
 then aku terpikir ,
 kenapa aku x pergi bersama mengerjakan umrah bersama orang tua aku ??
 kenapa ??
 ada apa sebenarnye ?
 huhuhu ..
 mungkin  Allah memberi 1 petunjuk lam mimpi aku uh ..
 ..........
 erm ,
 aku ingin berubah sebelum aku mati !
 x kira pelbagai dugaan n rintangan yg aku kene lalui ,,
 aku ttp kene kuat !
 InsyaAllah .

 mkin lme aku mgrang ,
 mkin laju air mte aku ,,
 huhu ..
 syukran ya Allah ..


 sekian ..
 wassalam ..

No comments: